You are here

e-Loket

Naar e-Loket - Zelfstandigen

Naar e-Loket - Partners

 

Wat is e-Loket?

Via e-Loket heb je u als klant van de Nationale Hulpkas, thuis, 7 dagen op 7, gratis toegang tot je dossier.

e-Loket biedt je:

  • een online rekeninguittreksel met het recentste overzicht van je betalingen
  • je fiscaal attest 
  • je loopbaanattest
  • je vervaldagbericht
  • de verschillende regularisaties die je werden toegestuurd
  • een simulatiemodule voor het berekenen van je bijdragen

 

Wat heb ik nodig om e-Loket te kunnen gebruiken?

  • een elektronische identiteitskaart (+ je kent je pincode)
  • een eID-kaartlezer
  • de recentste versie van FEDICT middleware op je pc.
    Download gratis de recentste versie van FEDICT middleware op de eID website

 

Als professionele partner het dossier van een klant raadplegen?

Als professionele partner (boekhouder, fiscalist, …) kan je het dossier van je klant via e-Loket raadplegen. Hiervoor moet je klant wel eerst zijn goedkeuring geven door het volmachtformulier in te vullen en per post, fax of e-mail aan de dossierbeheerder te bezorgen.

Nadien krijg je van ons een login en paswoord die je als professionele partner toegang geven tot e-Loket.

 

Contactinfo

Vragen over de elektronische identiteitskaart en het installeren van de eID-software?

Bezoek de eID website

Vragen, betalings-, beheers- of technische problemen?

Neem zo snel mogelijk contact op met je dossierbeheerder. De naam en contactgegevens vind je op de documenten die via e-Loket beschikbaar zijn. Samen zoeken we naar een oplossing!